Pridať ponuku

Podmienky inzercie

Podmienky poskytovania služieb na AgraMarket.sk

Obsah:

I. Úvodné ustanovenia a základné pojmy

  1. Tieto Podmienky inzercie na AgraMarket.sk (ďalej len „Podmienky“) upravujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a používateľov pri poskytovaní a využívaní služieb na portáli AgraMarket.sk ktorý slúži ako platforma pre jednoduchšie ponuku a dopyt tovarov a služieb súvisiacich s potravinami.
  2. Prevádzkovateľom portálu AgraMarket.sk (ďalej len „Portál“) a poskytovateľom služieb je spoločnosť Vyriešime s.r.o., so sídlom Družstevná 981/88, 972 47 Oslany, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č.: 39548/R, IČO: 52906451 (ďalej len „Prevádzkovateľ“). Adresa elektronickej pošty: info@agramarket.sk; tel. kontakt: +421 949 776 357.
  3. Službou sa rozumejú online inzertné služby, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje  na   sprostredkovanie   ponuky   a dopytu medzi Používateľmi Portálu (ďalej len „Služba“).
  4. Používateľom Portálu je osoba, ktorá vstupuje na Portál a využíva Služby poskytované Prevádzkovateľom na Portáli (ďalej len „Používateľ“ alebo „Používatelia“). Služby portálu nemôžu využívať fyzické osoby, ktoré v čase použitia portálu nedovŕšili 16 rokov.
  5. Inzerenti sú oprávnení pridávať na Portál inzerciu, ktorej predmetom je ponuka predaja, kúpy potravín, Rastlinných a živočíšnych produktov, a s tým súvisiacich tovarov a služieb, ako aj strojov, mechanizácie a produktov ktoré na vytvorenie týchto produktov potrebujú (ďalej len „Tovar“) s ktorým sú oprávnení nakladať  v rozsahu inzerovanej ponuky. Iné nesúvisiace tovary a služby je zakázané inzerovať.
  6. Záujemcom sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá má záujem o kúpu tovaru a za tým účelom využíva Portál na vyhľadávanie inzerátov, používa Doplnkové služby a využíva na Portáli s tým súvisiace služby ako napr.  hodnotenie, kontaktovanie inzerentov a pod. (ďalej len „Záujemca“).
  7. Príslušným orgánom kontroly poskytovania služieb upravených týmito Podmienkami a s nimi súvisiacich Služieb je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 (ďalej len „SOI“).

II. Základné podmienky poskytovania inzertných služieb Portálu

  1. Využívanie služieb Portálu je možné až po udelení súhlasu Používateľa so  všeobecnými alebo osobitnými podmienkami poskytovania služieb (inzertných, reklamných a iných), na webových stránkach prevádzkovaných spoločnosťou Vyriešime s.r.o. Služby Prevádzkovateľa nie sú určené fyzickým osobám mladším ako 16 rokov.
  2. Prevádzkovateľ Portálu poskytuje Používateľom Portálu základné inzertné služby zdarma, rozšírené inzertné služby a súvisiace Doplnkové služby za odplatu. Právny vzťah medzi Používateľom (inzerentom, záujemcom) a Prevádzkovateľom vzniká uzatvorením zmluvy o inzercii alebo poskytnutí inej služby Portálu:
    − úhradou  platobnou kartou s objednávkou inzercie podľa článku III, ods. 2 Podmienok,
    − vykonaním platby za Doplnkové služby podľa týchto Podmienok
  3. Prevádzkovateľovi vzniká uzatvorením zmluvy s Používateľom povinnosť zverejniť objednanú inzerciu alebo poskytnúť inú Službu a Používateľovi povinnosť zaplatiť dohodnutú cenu a dodržiavať tieto záväzné tieto osobitné Podmienky inzercie.
  4. Účelom inzertných služieb je zverejnenie obsahu ponuky a dopytu kúpy, tovaru súvisiaceho s potravinami ich výrobou pestovaním alebo spracúvaním.  Prostredníctvom   vytvorenia   technologického   zázemia a komunikačných prostriedkov Prevádzkovateľ sprostredkováva Používateľom možnosť na základe zverejnenej ponuky inzercie pridávanej Používateľmi na Portál, uzatvárať obchody, ktorých predmetom je spravidla predaj tovaru alebo vecí inzerenta.
  5. Prevádzkovateľ Portálu nezodpovedá za obsah a pravdivosť inzercie, ani za obchody, ktoré boli uzatvorené na základe inzerovaných ponúk. Všetku zodpovednosť vyplývajúcu z uzatvorených obchodov znášajú Používatelia, ktorí sú v prípade uzatvorenia obchodu účastníkmi zmluvného vzťahu.
  6. Pokiaľ Používateľ v súvislosti s využívaním služieb Portálu zverejní na Portáli vlastný obsah vo forme názorov, prejavov, podnetov, pripomienok, textov, obrázkov, videí alebo iných príspevkov (ďalej len „Príspevky“) elektronicky, poštou či iným spôsobom, poskytuje Prevádzkovateľovi zároveň práva nakladať s týmito Príspevkami a to aj vtedy, pokiaľ sú výsledkom duševnej tvorivej činnosti ( napr. dielom v zmysle zákona č. 185/2015 Z.z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov) v nasledovnom rozsahu: rozširovať, upravovať, kopírovať, distribuovať, odovzdávať, verejne vystavovať, verejne vykonávať, reprodukovať, publikovať, sublicencovať, prenášať alebo odovzdávať a vytvárať z nich odvodené diela, sublicencovať tretej strane neobmedzené práva k vykonávaniu ktorýchkoľvek predchádzajúcich práv udelených k Príspevkom. Na základe odovzdania týchto príspevkov nevzniká Prevádzkovateľovi povinnosť tieto príspevky akokoľvek používať a je oprávnený tieto príspevky kdekoľvek na základe vlastného uváženie odstrániť z webových stránok. Za poskytnutie oprávnenia Prevádzkovateľa k príspevkom neprináleží Používateľovi odplata.
  7. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za zneužitie údajov, zverejnených v inzertných ponukách inzerentov, tretími stranami.
  8. Inzerenti majú prístup k inzertným službám na Portáli po prihlásení sa na Portál prostredníctvom používateľského účtu na vytvorenie ktorého bude používateľ vyzvaný pri registrácii na Portáli. Registrovaný inzerent má možnosť pridávať inzeráty vyplnením inzertného formulára, do ktorého pridáva údaje o inzerovanom tovare a svoje kontaktné údaje, ktoré budú zverejnené a rozširované v obsahu inzerátu.

III. Cena inzercie a platobné podmienky

  1. Časť služieb portálu je zdarma, prémiová inzercia je spoplatnená.
  2. Cena inzercie pre inzerentov je spoplatnená v závislosti od typu  zvoleného balíka,

    Inzertný balík ŠTANDARD
    Ide o zdarma službu zverejnenia inzerátu, pri ktorej je inzerát po pridaní zverejnený na portáli AgraMarket.sk Toto zverejnenie prebieha automaticky po pridaní inzerátu

    Inzertný balík PREMIUM
    Ide o spoplatnenú službu zverejnenia inzerátu, pri ktorej je inzerát po pridaní a úhrade zverejnený na portáli AgraMarket.sk. Zároveň je k inzerátu aktivovaná služba PREMIUM na obdobie 30 dní, následne prejde inzerát automaticky do inzertného balíku ŠTANDARD platnosti inzerátu. Pri aktivácii balíku PREMIUM sa inzerát posunie na prvé miesta vo vyhľadávaní, naviac bude označený labelom TOP na inzeráte v rámci vizuálneho odlíšenia.

    Pre zverejnenie inzerátu je potrebné uhradiť poplatok platobnou kartou prostredníctvom platobného terminálu STRIPE. Aktivácia inzerátu prebehne ihneď po zaplatení inzerátu.

    Cena inzercie pre inzertný balík PREMIUM je spoplatnená sumou 10,00 € s DPH/ inzerát, na predplatené obdobie zverejnenia inzerátu v trvaní 30 dní.

    Všetky služby Zverejnenia inzerátu pre Súkromných inzerentov sú predplatené služby na určité obdobie 30 dní. O vystavenie faktúry za zverejnenie inzerátu je potrebné požiadať mailom na info@agramarket.sk v lehote do 5 dní od zaplatenia. Ak je platieb v rámci daného mesiaca viac, stačí poslať požiadavku na doklad až pri poslednej platbe. Do žiadosti je potrebné uviesť kontaktné údaje uvedené pri inzeráte, a dátum platby. V prípade nedodržania lehoty, nemusí byť žiadosť o vystavenie faktúry akceptovaná.
  3. Vykonaním úhrady za zverejnenie inzerátu prostredníctvom platobnej karty podľa ods. 2 tohto článku Podmienok Používateľ súhlasí so začatím poskytovania inzercie po prekročení stanoveného limitu aj pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy (14 dní odo dňa začatia poskytovania služby). V zmysle § 7 ods. 6 písm. l) Zákona č. 102/2014 Z.z., udelením tohto súhlasu Používateľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Používateľ týmto vyhlasuje, že bol poučený o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie, stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
  4. Využívanie inzertných služieb Portálu nie je podmienené využívaním ďalších spoplatnených Doplnkových služieb špecifikovaných v článku XI. Doplnkové služby si Používatelia môžu objednať nad rámec základných inzertných služieb. Cenník doplnkových služieb sa dohaduje individuálne
  5. Pre účely spoplatnenia služieb Portálu pre Súkromných inzerentov (fyzické osoby nepodnikateľov) sú inzertné služby Portálu v zmysle § 2 ods. 8 zákona č. 102/2014
  6. Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon č. 102/2014 Z.z.“) pokladané za poskytovanie elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.

IV. Spracúvanie a ochrana osobných údajov

  1. V súvislosti s prípravou, uzatvorením alebo plnením zmluvy o poskytovaní Služieb môže Prevádzkovateľ od Používateľa vyžadovať údaje, ktoré patria do kategórie osobných údajov. Podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) ( ďalej len „Nariadenie“) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení 9 niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“), ktoré sú nevyhnutné pre uzatvorenie a plnenie zmluvného vzťahu.
  2. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutých fyzických osôb dobrovoľne poskytované účastníkmi zmluvného vzťahu s Prevádzkovateľom na účely zmluvy o poskytovaní Služieb a s tým súvisiacej agendy , t.j. na základe zmluvy podľa čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia GDPR a v súlade so zásadami ochrany osobných údajov Prevádzkovateľa. Neposkytnutie osobných údajov Používateľom v prípade, ak je to podmienka vzniku právneho vzťahu s Prevádzkovateľom, znamená nemožnosť uzatvorenia zmluvného vzťahu a poskytovania Služieb. Doba uchovávania osobných údajov závisí od účelu ich spracúvania a je uvedená v Informáciách o spracúvaní osobných údajov prevádzkovateľom Vyriešime s.r.o. so sídlom: Družstevná 981/88, 972 47 Oslany, IČO: 52906451, zapísaná v Obchodnom registri okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 39548/R.
  3. Osobné údaje spracúvané na základe zmluvy môžu byť v súvislosti s niektorými službami poskytovanými Prevádzkovateľom prostredníctvom Portálu poskytnuté, sprístupnené resp. zverejnené tretím stranám, napr. niektoré kontaktné údaje inzerentov zverejňované v pridanej inzercii, dostupné pre všetkých návštevníkov Portálu, ďalej subdodávateľom služieb poskytovaných na Portáli alebo rozšírených služieb inzercie alebo poskytnuté iným príjemcom v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov a s nariadením GDPR.
  4. Prevádzkovateľ nezodpovedá za zneužitie údajov, uverejnených na serveroch Poskytovateľa v súlade s ust. Zákona o ochrane osobných údajov a nariadenia GDPR a/alebo údajov, ktoré Používateľ zhromažďuje, ukladá, uchováva, sprístupňuje alebo zverejňuje v súvislosti s používaním Služieb na základe zmluvy.
  5. Dotknutá osoba, ktorej osobné údaje sú spracúvané Prevádzkovateľom , má právo od Prevádzkovateľa požadovať prístup k osobným údajom, ktoré sa ho týkajú, ako aj právo na opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania týchto údajov. Dotknutá osoba má súčasne právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú a právo na prenosnosť týchto údajov. Ak sú žiadosti dotknutej osoby zjavne neopodstatnené alebo neprimerané, najmä pre ich opakujúcu sa povahu, Prevádzkovateľ môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne  náklady na poskytnutie informácií alebo odmietnuť konať na základe žiadosti.
  6. Prevádzkovateľ Používateľa informuje, že v zmysle § 116, ods. 15 zákona č. 452/2021 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o elektronických komunikáciách“) ho môže oslovovať s volaniami, so zasielaním e-mailov a SMS správ na kontaktné adresy, ktoré uviedol pri registrácii na účely priameho marketingu vlastných podobných tovarov a služieb. Volanie, e-mail alebo SMS správa podľa predchádzajúcej vety môže mať informačný alebo reklamný charakter a ich pôvodcom je Prevádzkovateľ . Prevádzkovateľ bude spracúvať osobné údaje po dobu trvania zmluvného vzťahu. Nesúhlas s volaním, so zasielaním týchto e-mailov alebo SMS správ môže Používateľ kedykoľvek oznámiť Prevádzkovateľovi   zaslaním e-mailu na adresu info@agramarket.sk (alebo na iný kontakt pokiaľ tak určujú tieto Podmienky) alebo jednoduchým odhlásením pri každom doručení e-mailovej správy kliknutím na odkaz na konci e-mailovej správy.
  7. S ďalšími zásadami spracúvania osobných údajov sa môžete oboznámiť v dokumente zásady ochrany osobných údajov zverejneneom na webe agramarket.sk

V. Registrácia používateľa

  1. Využívanie niektorých služieb Portálu návštevníkmi Portálu nie je podmienené registráciou. Pridávanie a správa inzerátov je umožnené iba registrovaným Používateľom.
  2. Pre registráciu sa používa účet vytvorený na www.agramarket.sk. Prihlasovacie  údaje /meno a heslo/ slúžia ako unikátny identifikátor, pod ktorým sa Používateľ prihlasuje do aplikácie k službám realitnej inzercie, poskytovaným na webstránkach prevádzkovaných spoločnosťou Vyriešime s.r.o.
  3. Prevádzkovateľ je z dôvodu ochrany bezpečnosti oprávnený verifikovať identitu Používateľa prostredníctvom verifikačného prvku. Verifikačným prvkom je zadaná e-mailová adresa Používateľa, prípadne Prevádzkovateľ môže požadovať na účely verifikácie aj telefónne číslo Používateľa (ďalej ako „Verifikačný prvok“).
  4. Prevádzkovateľ môže vyžadovať verifikáciu prostredníctvom e-mailovej adresy v procese registrácie nového používateľského účtu alebo môže požiadať o verifikáciu kedykoľvek počas používania Služby prostredníctvom existujúceho používateľského účtu.
  5. Používateľ môže svoj účet začať využívať bezodkladne po vyplnení kontaktných údajov a po vykonaní verifikácie, ak je vyžadovaná.
  6. Údaje, ktoré sú viazané k používateľskému kontu (ako aj prístupové heslo) je možné meniť iba v profile tohto používateľského konta.
  7. Registrovaní Používatelia môžu po prihlásení na Portál pridávať, odstraňovať a editovať inzeráty spôsobom, uvedeným v čl. IX Podmienok.
  8. Používateľ je zodpovedný za bezpečné uchovanie prihlasovacích údajov do svojho používateľského konta. Používateľ je zodpovedný za všetky aktivity vykonané prostredníctvom svojho používateľského konta.
  9. Používateľ sa zaväzuje kontaktovať Prevádzkovateľa ihneď po zistení neautorizovaného použitia svojho používateľského konta a svojich údajov.

VI. Zmeny údajov inzerenta

  1. Používateľ sa zaväzuje udržiavať svoje údaje pravdivé, presné a aktuálne počas celej doby používania služieb Portálu.
  2. Pridaním kontaktných údajov Používatelia súhlasia so zverejnením kontaktných údajov v rozsahu nevyhnutnom pre účely inzercie. V inzercii sa zobrazuje kontaktné telefónne číslo, e-mailová adresa, meno, a asdresa Používateľa ktorý pridal inzerát.
  3. Inzerenti si môžu svoje údaje meniť vo svojom konte po prihlásení sa. Zároveň je možné upraviť svoje údaje používateľské konto v sekcii „Upraviť profil“ užívateľského menu, kliknutím na „údaje“.

VII. Povinnosti používateľov

  1. Používateľ plne zodpovedá za obsah vlastných zverejnených ponúk (inzerátov), a to vrátane textu a fotografií. Používateľ je pri pridávaní ponuky povinný zabezpečiť, aby jej obsah bol v súlade s legislatívnymi normami SR, najmä:
    • a) nezasahoval do práv iných Používateľov a žiadnym spôsobom a nepoškodzoval osobnostné práva fyzických a právnických osôb, najmä ich česť, povesť a dobré meno, nepoškodzoval národné, etnické či náboženské cítenie,
    • b) bol v súlade so zákonom o štátnom jazyku,
    • c) neobsahoval ponuku iných produktov alebo služieb, okrem tých, ktoré priamo súvisia s inzerovanou ponukou,
    • d) neobsahoval nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepresné, nejasné alebo dvojzmyselné údaje a nezamlčoval údaje o vlastnostiach inzerovanej ponuky,
    • e) duplicitne (viackrát) neuverejňoval tú istú ponuku, pokiaľ by pôvodná ponuka bola stále platná,
    • f) zverejňoval inzerciu výlučne s fotografiami a textami, ku ktorým Používateľ vykonáva práva autora a/alebo má k nim vysporiadané všetky práva, vrátane autorských práv,
  2. Používateľ je povinný zaraďovať inzeráty do zodpovedajúcej kategórie a podkategórie podľa typu a druhu Tovaru, uvádzať skutočnú lokalitu, v ktorej sa predmet  ponuky nachádza a uviesť v poli „Cena“ požadovanú trhovú cenu, prípadne uviesť Množstevné ceny. Používateľ nesmie uvádzať zavádzajúce informácie, ktoré nezodpovedajú jeho skutočným požiadavkám.
  3. V prípade zmeny aktuálnosti inzerátov alebo údajov v nich uvedených je Používateľ povinný vykonať bezodkladne aktualizáciu alebo úpravu inzerátov.
  4. Používateľ nie je oprávnený zverejňovať ponuky tovarov ktoré z akýchkoľvek dôvodov nie sú v čase ich zverejnenia určené na predaj. Takého ponuky je používateľ povinný bezodkladne odstrániť.
  5. Používateľ nie je oprávnený využívať služby Portálu na účely, ktoré sú v rozpore so zákonom alebo s Podmienkami. Používateľ nesmie služby Portálu využívať spôsobom, ktorý by mohol poškodiť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu serverov prevádzkovaných Prevádzkovateľom alebo jeho partnermi alebo rušiť používanie týchto serverov alebo služieb Prevádzkovateľa inými osobami. Používateľ nesmie akýmkoľvek spôsobom získavať ani sa pokúšať získavať akékoľvek materiály či informácie týkajúce sa služieb Portálu, ktoré nie sú (neboli) verejne sprístupnené alebo poskytnuté prostredníctvom serverov prevádzkovaných Prevádzkovateľom.
  6. Používateľ je výlučne zodpovedný za splnenie zákonných povinností, vyplývajúcich z obchodov   uzatváraných   na   základe inzerovanej ponuky. Prevádzkovateľ nemá v právnych vzťahoch, týkajúcich sa predaja Tovaru postavenie zmluvnej strany, ani sprostredkovateľa takých obchodov.
  7. Používateľ v žiadnom prípade nie je oprávnený akýmkoľvek spôsobom preberať a rozširovať obsah Portálu, najmä nie je oprávnený obsah kopírovať, meniť, šíriť alebo akokoľvek inak s ním nakladať za účelom jeho ďalšieho komerčného využitia, s výnimkou nakladania s vlastným obsahom Používateľa, pokiaľ medzi Používateľom a Prevádzkovateľom neexistuje iná dohoda.
  8. Používateľ je povinný postupovať, tak aby nedošlo k neoprávnenému vstupu do jeho užívateľského konta treťou stranou, ktorá na vstup do konta Používateľa nemá oprávnenie. Používateľ povinný vykonať všetky bezpečnostné opatrenia, najmä zamedzenie úniku prihlasovacieho mena a k nemu prináležiaceho hesla. Používateľ je povinný nahlásiť Prevádzkovateľovi každé zneužitie jeho používateľského konta. Používateľ zodpovedá za škodu, v prípade, ak v dôsledku porušenia povinnosti Používateľa uvedených v tomto ustanovení spôsobí škodu Prevádzkovateľovi, inému Používateľovi alebo tretej osobe.
  9. Pre overenie identity slúži platné telefónne číslo, na ktorom je možné Používateľa kontaktovať.
  10. V prípade, ak Firemný inzerent pri pridávaní inzerátu alebo pridaním inzerátu alebo v rámci správy svojho inzerátu, poruší akúkoľvek povinnosť stanovenú v článku VII alebo v článku VIII Podmienok a nevykoná nápravu v lehote určenej v písomnej alebo emailovej výzve       Prevádzkovateľa, má Prevádzkovateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške sumy rovnajúcej sa alikvotnej časti ceny inzercie vrátane prípadnej ceny nespotrebovanej doplnkovej služby (ak bola predplatená vo vzťahu k danému inzerátu) ku dňu vzniku nároku Prevádzkovateľa na zmluvnú pokutu podľa tohto ustanovenia.
  11. Prevádzkovateľ je oprávnený pristúpiť k zrušeniu konta inzerenta okrem prípadov uvedených v článku XIII týchto Podmienok, aj v prípade, ak inzerent porušuje tieto Podmienky a nevykoná nápravu ani v lehote určenej v písomnej výzve Prevádzkovateľa odoslanej inzerentovi, a zamedziť ďalšiemu používaniu Portálu inzerentom.

VIII. Spôsob pridávania inzerátov

  1. Inzerát je možné pridať na Portál iba v slovenskom a českom jazyku. Pridávanie inzerátov na Portál sa uskutočňuje cez rozhranie „Pridať ponuku“.
  2. Pridávané inzeráty môžu prechádzať kontrolou administrátora, ktorý kontroluje dodržiavanie Podmienok inzercie.
  3. Prevádzkovateľ Portálu si vyhradzuje právo odstránenia inzercie, ktorá bude v rozpore s právnymi predpismi Slovenskej republiky, dobrými mravmi alebo bude inak nevhodná pre zverejnenie a vyhradzuje si právo zabrániť prístupu na Portál takým Používateľom, ktorí porušujú platné právne predpisy a/alebo dobré mravy.
  4. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť zaradenie inzerátu do kategórie, ktorá je vhodnejšia pre daný inzerát, a to aj bez oznámenia Používateľovi.
  5. Inzeráty, ktoré sú v rozpore s týmito Podmienkami, môže Prevádzkovateľ zmeniť alebo odstrániť aj bez oznámenia Používateľovi, bez ohľadu na aktivované spoplatnené doplnkové služby. Ak Prevádzkovateľ z dôvodu rozporu obsahu inzercie s  Podmienkami odstúpil od zmluvy a z toho dôvodu k ukončil poskytovanie inzertných služieb Používateľovi odstránením inzercie pridanej Používateľom, považuje sa inzertná služba za poskytnutú v celom rozsahu a Používateľ nemá právo na vrátenie ceny uhradenej za inzertnú službu.
  6. V obsahu inzercie pridávanej na Portál je zakázané:
    • a) písať celé slová veľkými písmenami s výnimkou skratiek,
    • b) do názvu alebo textu inzerátu vkladať špeciálne znaky (@*#$%^&!?),
    • c) do názvu alebo do textu inzerátu vkladať www adresu (názov webstránky, ktorý umožňuje preklik),
    • d) v popise inzerátu alebo v jeho nadpise propagovať tovary alebo služby, ktoré nesúvisia s inzerovanou ponukou,
    • e) vkladať do popisu inzerátu kontaktné údaje, (vkladať kontakty výhradne na miesto na to určené v časti Kontakt),
    • f) používať fotografie, ktoré zjavne nesúvisia s predmetom inzercie, alebo nie je možné jednoznačne určiť, že je na nich vyobrazený predmet inzercie,
    • g) pridávať do fotogalérie reklamné fotografie a obrázky, ktoré propagujú iné tovary alebo služby (či už ponúkané inzerentom alebo treťou osobou),
    • h) akýmkoľvek spôsobom propagovať priamu konkurenciu Prevádzkovateľa, najmä umiestňovať odkazy na webové stránky, produkty, názvy, ochranné známky, logá iných poskytovateľov služieb inzercie Tovarov a/alebo agregátora ponúk podobných Tovarov
    • i) používať superlatívy a neoveriteľné tvrdenia (najlepšia kvalita, najnovšia technológia, najväčšia ponuka,…),
    • j) vkladať formulu „viac info v e-maile“ alebo inak odkazovať na iný zdroj a pod., (uvádzať informácie iba do priestoru pre text inzerátu, ktorý je na to určený),
    • k) používať propagačné formuly (presvedčte sa osobne, tešíme sa na vás,…),
    • l) atď., a iné, a podobne, resp. ich ekvivalenty.

IX. Administrácia inzerátov

  1. Súkromný inzerent môže svoje inzeráty manuálne pridané na Portál meniť, dopĺňať alebo vymazať kedykoľvek počas doby ich platnosti. Všetky zmeny možno uskutočniť v sekcii „Moje inzeráty“, alebo v prípade rozkliknutého konta v sekcii „Inzeráty“.

X. Doplnkové služby

  1. Doplnkovými službami sa rozumejú služby súvisiace s základnými inzertnými službami, ktorých využívanie nie je podmienkou pre využívanie základných inzertných služieb Portálu. Tieto služby sú dostupné Používateľom za predpokladu, že ich budú využívať v súlade s Podmienkami. Prevádzkovateľ poskytuje doplnkové služby na webovom portáli Agramarket.sk:
    − Doplnková služba PREMIUM prostredníctvom platby kartou
    − Aktualizácia inzerátov prostredníctvom kreditov ( iba pre Firemných inzerentov)
  2. Doplnkové služby uvedené v odseku 1 tohto článku sú v zmysle § 2 ods. 8 Zákona č. 102/2014 Z.z. pokladané za poskytovanie elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.
  3. Nákup kreditov je možné realizovať 2 spôsobmi: 1. platba kartou, alebo 2. nákup na predfaktúru. V prípade platby kartou sú kredity do konta inzerenta pripísané ihneď po úspešnom zrealizovaní platby, a v prípade nákupu na predfaktúru max. do 3 pracovných dní od pripísania platby na účet Prevádzkovateľa.
  4. Kredity slúžiace na výmenu za doplnkové služby si inzerenti môžu objednať a nakúpiť prostredníctvom kreditového systému. Kredity sú spoplatnené sumou 1 kredit = 5€.
  5. Stav využívania kreditov, môže inzerent sledovať a kontrolovať v časti „Kredity“. Platnosť kreditov je 6 mesiacov od dátumu pripísania kreditov na účet Firemného inzerenta. Platnosť bonusových kreditov je 1 mesiac od dátumu pripísania kreditov na účet Firemného inzerenta.
  6. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť systém fungovania zvýhodnenia inzerátov službou PREMIUM alebo prostredníctvom kreditov.

XI. Ukončenie zmluvy

  1. Zmluvný vzťah uzatvorený na základe týchto Podmienok sa skončí:
    • a) uplynutím obdobia, na ktoré bola zmluva uzatvorená, ak nedošlo k obnove zmluvy na využívanie zvolenej služby spôsobom uvedeným v týchto Podmienkach,
    • b) pred uplynutím dohodnutej doby môže byť zmluvný vzťah ukončený písomnou dohodou zmluvných strán, ku dňu uvedenému v dohode, a ak tento v dohode nie je uvedený, ku dňu nasledujúcemu po dni uzatvorenia dohody;
    • c) odstúpením Prevádzkovateľa od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy zo strany Používateľa v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka, a to ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení Používateľovi, pričom za podstatné porušenie sa považuje najmä ak Používateľ hrubo porušil povinnosti vyplývajúce zo zmluvy, týchto Podmienok alebo zo zákona.
  2. Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť v časti alebo v celku od zmluvy o inzercii a odstrániť inzerciu Používateľa z Portálu, v prípade, ak:
    • a) Používateľ nevie preukázať svoju identitu,
    • b) ten istý Používateľ pridáva inzeráty na Portál pod viacerými kontami,
    • c) obsah inzerovanej ponuky alebo časť inzercie je v rozpore s týmito Podmienkami,
    • d) Používateľ v obsahu inzercie alebo iným spôsobom zverejňuje obsah, ktorý je v rozpore s oprávnenými záujmami Prevádzkovateľa, propaguje priamu konkurenciu Prevádzkovateľa alebo inak poškodzuje obchodné záujmy Prevádzkovateľa.
  3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o inzercii alebo inú spoluprácu s treťou osobou alebo s Používateľom, ak je tento priamou konkurenciou Prevádzkovateľa, ak táto osoba koná alebo konala v rozpore s oprávnenými záujmami Prevádzkovateľa alebo inak poškodzuje alebo v minulosti poškodzovala oprávnené záujmy Prevádzkovateľa. Ustanovenie tohto bodu sa vzťahuje aj na osoby, ktoré sú s osobami podľa prvej vety tohto ods. 2 v postavení ovládaných alebo ovládajúcich osôb v zmysle ust. § 66a Obchodného zákonníka alebo ak sú inak majetkovo alebo personálne prepojené.
  4. Ukončenie zmluvy nemá vplyv na ustanovenia, z ktorých povahy vyplýva, že majú zostať v platnosti aj po jej ukončení.

XII. Zrušenie a deaktivácia používateľského konta

  1. Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy a zrušiť Používateľovi užívateľské konto kedykoľvek v súlade s Podmienkami,, v nasledovných prípadoch:
    • a) porušenie platných právnych predpisov SR a záväzných právnych aktov Európskej únie Používateľom;
    • b) porušenie povinností, resp. zákazov ustanovených týmito Podmienkami;
    • c) ak Používateľ opakovane, napriek predchádzajúcim opatreniam Prevádzkovateľa, zverejnil obsah, ktorý je v rozpore s oprávnenými záujmami Prevádzkovateľa, najmä ak propaguje priamu konkurenciu Prevádzkovateľa alebo inak poškodzuje obchodné záujmy Prevádzkovateľa,
    • d) z dôvodu absencie aktivity Používateľského konta po prvej registrácii (v prípade, ak nebolo užívateľské konto použité ani raz počas 21 dní od prvého odhlásenia po novej registrácii konta);
    • e) z dôvodu dlhodobej absencie aktivity Používateľského konta (v prípade, ak nebolo užívateľské konto použité počas 3 rokov od posledného odhlásenia);
    • f) na vlastnú žiadosť Používateľa, spôsobom uvedeným v profile Používateľa;
    • g) ak v súvislosti s používaním užívateľského konta hrozí vznik škody alebo vzniká škoda Prevádzkovateľovi alebo inému Používateľovi.
  2. Prevádzkovateľ je oprávnený obmedziť Služby odstránením inzercie alebo obmedziť (deaktivovať) Používateľovi jeho užívateľské konto, ak:
    • a) Používateľ pridal inzerát, ktorého obsah je v rozpore s týmito Podmienkami,
    • b) Používateľ neuhradil faktúru za služby Portálu v lehote splatnosti,

XIII. Zodpovednosť za škodu

  1. Používateľ si je vedomý toho, že využíva služby Portálu výhradne na vlastnú zodpovednosť. Prevádzkovateľ nezodpovedá za činnosť Používateľov služieb Portálu, ani za spôsob, akým služby Portálu využívajú.
  2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody, ktoré vznikli Používateľom alebo tretím osobám priamo, nepriamo či náhodne v dôsledku alebo v súvislosti s využívaním služieb Portálu.
  3. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené Používateľom alebo tretím osobám v dôsledku technického výpadku služieb Portálu alebo v priamej či nepriamej súvislosti s touto skutočnosťou.
  4. Prevádzkovateľ Portálu nezodpovedá za obsah pridávaný na Portál jeho Používateľmi, najmä nezodpovedá za pravdivosť inzercie a klamlivú a porovnávaciu reklamu uverejňovanú Používateľom. V prípade, ak sa Prevádzkovateľ dozvie, že obsah pridaný na Portál jeho Používateľmi je v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi, dobrými mravmi alebo s týmito Podmienkami, je aj bez predchádzajúceho upozornenia alebo výzvy oprávnený tento obsah blokovať alebo odstrániť spôsobom uvedených v týchto Podmienkach. Právo odstúpiť od zmluvy s Používateľom nie je týmto ustanovením dotknuté.
  5. Prevádzkovateľ neručí za nepretržitú funkčnosť Portálu, jeho bezchybnú činnosť a zabezpečenie. Prevádzkovateľ je oprávnený dočasne prerušiť činnosť Portálu bez predchádzajúceho upozornenia aj bez uvedenia dôvodu.
  6. Prevádzkovateľ nezodpovedá za akúkoľvek škodu, ktorá by mohla byť Používateľovi spôsobená v súvislosti s využívaním služieb Portálu, spôsobených najmä jeho nefunkčnosťou, chybovosťou, činnosťou iných Používateľov alebo z iných dôvodov.

XIV. Zodpovednosť za vady a Reklamačný poriadok

  1. Prevádzkovateľ zodpovedá za to, že platené služby Portálu budú poskytované riadne a včas. V prípade výskytu vád poskytovaných platených služieb je Prevádzkovateľ povinný tieto vady bezodkladne odstrániť, ak ide o odstrániteľnú vadu.
  2. Používateľ môže uplatniť reklamáciu písomne na e-mailovej adrese Prevádzkovateľa info@agramarket.sk. Reklamácia musí obsahovať konkrétny popis reklamovanej skutočnosti.
  3. Prevádzkovateľ je povinný každú reklamáciu vybaviť bez zbytočného odkladu v lehote ustanovenej osobitným predpisom a oznámiť Používateľovi svoje stanovisko k predmetu reklamácie. V prípade, ak reklamáciu uzná ako opodstatnenú, je povinný vybaviť reklamáciu tak, aby boli uspokojené nároky Používateľa z vád reklamovaných služieb.
  4. Ak Používateľ, ktorý je spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo ak na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Používateľ právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnenia niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“). Počas alternatívneho riešenia sporov Používateľ – spotrebiteľ spolupracuje so subjektom alternatívneho riešenia sporov v záujme rýchleho vyriešenia sporu. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu je možné podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona o alternatívnom riešení sporov. Používateľ, ktorý spotrebiteľ, môže začať konanie aj spôsobom uvedeným nižšie. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je „Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27“, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Používateľ, ktorý je spotrebiteľ, je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa obráti. V prípade cezhraničného sporu má Používateľ – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.
  5. Podľa článku 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21.05.2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES, Používateľ, ktorý je spotrebiteľom má právo svoje práva a nároky, vyplývajúce zo zmluvného vzťahu (zmluvy o službách online) s Prevádzkovateľom, uplatňovať v rámci alternatívneho online riešenia sporov. Riešenie sporov online (ďalej len „RSO“) zabezpečuje platforma prevádzkovaná Európskou Komisiou. Používateľ, ktorý je spotrebiteľ, je oprávnený využiť platformu RSO na riešenie sporov, v jazyku, ktorý si zvolí. Platforma RSO je prístupná online na webovom sídle:
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
  6. Používateľ môže Prevádzkovateľa kontaktovať na e-mailovej adrese: info@agramarket.sk

XV. Prechodné a záverečné ustanovenia

  1. Tieto Podmienky inzerovania na Portáli nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom zverejnenia na Portáli, ak nie je uvedené, že nadobúdajú účinnosť dňom, ktorý je neskorší, ako deň zverejnenia.
  2. V prípade, ak má Používateľ postavenie spotrebiteľa v zmysle príslušných právnych predpisov, vzťah medzi Prevádzkovateľom a Používateľom, ktorý má postavenie spotrebiteľa sa spravuje ustanoveniami Občianskeho zákonníka a ďalších všeobecne záväzných právnych noriem upravujúcich ochranu spotrebiteľa v podmienkach Slovenskej republiky; pokiaľ Používateľ nie je spotrebiteľom, právny vzťah medzi Prevádzkovateľom a Používateľom vo veciach, ktoré nie sú výslovne upravené Podmienkami, sa bude riadiť príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ostatných všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
  3. Prevádzkovateľ má právo jednostranne meniť, inovovať a inak modifikovať služby Portálu aj bez predchádzajúceho upozornenia Používateľov, ako aj bez ich súhlasu, pokiaľ takáto zmena nepredstavuje zásah do práv Používateľov garantovaných právnymi predpismi.
  4. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto Podmienky jednostranne zmeniť alebo doplniť, ako aj nahradiť ich novými Podmienkami, osobitne v prípade zmien a doplnení všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sa uskutočnili po nadobudnutí ich platnosti a účinnosti, zmeny technických podmienok poskytovania služieb alebo z dôvodu rozšírenia alebo inej zmeny poskytovaných služieb na Agramarket.sk.
  5. Prevádzkovateľ je povinný v prípade, ak zmena Podmienok má charakter podstatnej jednostrannej zmeny Podmienok, oznámiť Používateľovi zmenu písomne alebo elektronickou poštou bez zbytočného odkladu po jej vykonaní a vhodným spôsobom sprístupniť nové znenie Podmienok alebo zmeny Podmienok Používateľom. Používateľ, ktorý nesúhlasí so zmenou Podmienok podľa tohto bodu, je oprávnený oznámiť Prevádzkovateľovi písomne svoj nesúhlas bez zbytočného odkladu a je oprávnený zrušiť objednávku, resp. písomne odstúpiť od zmluvy. V prípade, ak Používateľ nevyužije právo zrušiť objednávku alebo odstúpiť od zmluvy, platí, že zmeny Podmienok nadobudli voči nemu účinnosť.
  6. Prevádzkovateľ je oprávnený z objektívnych dôvodov jednostranne zmeniť ceny inzercie pre inzerentov určené v zmysle Cenníka aj bez predchádzajúceho oznámenia a zároveň informovať inzerentov o vykonanej zmene. Inzerent je oprávnený bez zbytočného odkladu vyjadriť svoj nesúhlas so zmenou ceny a rokovať o podmienkach ďalšieho trvania alebo ukončenia vzájomných záväzkových vzťahov. Ak Inzerent neoznámi svoj nesúhlas so zmenou podľa tohto bodu, platí, že tieto zmeny nadobudli voči nemu účinnosť.
  7. Pokiaľ zmena Podmienok nemá charakter podstatnej jednostrannej zmeny zmluvných podmienok, je Prevádzkovateľ povinný vhodným spôsobom zverejniť zmenu (napr. sprístupniť zmenu Podmienok alebo nové znenie Podmienok na internetovej stránke Prevádzkovateľa) alebo vhodným spôsobom oznámiť Používateľovi ich zmenu, a to najneskôr ku dňu účinnosti tejto zmeny.
  8. V prípade, že Používateľ nebude súhlasiť so zmenou Podmienok, ktorá má charakter podstatnej jednostrannej zmeny zmluvných podmienok, je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Prevádzkovateľom bez sankcií v tej jej časti a v tom rozsahu, v ktorom sa zmena Podmienok týka Služby poskytovanej Používateľovi na Portáli.
  9. Podmienky platia počas celej doby platnosti a účinnosti právneho vzťahu medzi Používateľom a Prevádzkovateľom, ako aj aj po jeho skončení, až do úplného vysporiadania všetkých nárokov z neho vyplývajúcich.

V Oslanoch, dňa 21.11.2024